logo

Menadžerski posao

Plaća za poziciju Šef korisničke podrške, Bosna i Herecegovina

Neto mjesečna plata za Bosnu i Hercegovinu je
Na platu zaposlenog utiče nekoliko faktora, prvenstveno region u kojem rade, dužina iskustva, veličina kompanije i drugo.
Uporedite svoju platu sa drugim ljudima na istoj poziciji i u istom regionu besplatno i anonimno.
80% ljudi zarađuje:
1 059 - 3 338 BAM
10% zarađuje manje 1 059 BAM
10% zarađuje više 3 338 BAM

Plate u anketi su izražene u neto.

Na osnovu ankete o platama Plata.ba, 80% ljudi na poziciji $pozicije u zemlji $zemlje zarađuje između 1 059 BAM i 3 338 BAM mjesečno neto.

10% zaposlenih zarađuje manje od 1 059 BAM, a 10% ljudi zarađuje više od 3 338 BAM.

Istraživanje se zasniva na podacima zaposlenih, očišćenim od ekstremnih i duplih vrijednosti. Popunjavanjem besplatne, anonimne ankete, dobit ćete tačnije poređenje plata s drugim ljudima koji rade na istoj poziciji kao i vi.

Koji posao obično obavlja Šef korisničke podrške

  • Odgovornost za vođenje tima za korisničku podršku
  • Kreiranje strategije, smjer korisničke podrške i naknadna implementacija,
  • Podrška, timsko treniranje, rješavanje zahtjevnih klijenata
  • Pratite rješavanje problema korisnika od prijema do rješenja
  • Poboljšanje usluga, povećanje angažmana kupaca i omogućavanje organskog rasta
  • Rješavanje žalbi i izrada izvještaja
  • Pružanje informacija klijentima kompanije, telefonska i e-mail komunikacija
  • Poboljšanje efikasnosti korisničke podrške i stvaranje metodoloških smjernica za kontakt sa korisnicima

Za kompanije - steknite samopouzdanje prilikom odlučivanja o platama

Pravedno odredite plate zaposlenih. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o platama. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o platama.

Najčešći put karijere zaposlenika

Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.

Pozicija Šef korisničke podrške na tržištu rada

Ova pozicija je
rangiran na

137 mjestu

Predstavljanje žena na položaju

n/a

Prosečna starost ispitanika u poziciji

70

473. mjesto

Portir, Osoblje za pružanje informacija

Pomoćni i niskokvalificirani poslovi

Salary group 1

1 001 - 1 304 BAM

138. mjesto

Inspektor u policiji

Obezbjeđenje i zaštita

Salary group 2

1 381 - 2 893 BAM

137. mjesto

Šef korisničke podrške

Menadžerski posao

Salary group 2

1 059 - 3 338 BAM

136. mjesto

Administrator baza podataka

IT - software

Salary group 2

1 142 - 3 224 BAM

1. mjesto

Country Manager

Viši menadžment

Salary group 3

2 748 - 7 798 BAM

Je li ovaj raspon plaća prevelik?

Prosječnu platu u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Uporedi svoju platu sa drugima.

Ponude poslova pogodne za vašu poziciju:

Pronađite bolje uslove za platu ili finansijske i nefinansijske beneficije za sebe.

Pogledajte otvorene konkurse za ovu poziciju

Saznajte detaljne informacije o plaćama u vašoj zemlji

Podaci za odluke o plaćama
Izvještaj o platama
1 radno mjesto na godinu dana
196,00 BAM*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu procjenu određenog radnog mjesta.

Često Postavljena Pitanja

Često postavljana pitanja i odgovori o plati na poziciji Šef korisničke podrške.

Neto plata na poziciji Šef korisničke podrške kreće se između 1 000 BAM i 5 738 BAM mjesečno. Za precizno poređenje preporučujemo da uporedite svoju platu putem upitnika na Plata.ba, čime ćete dobiti tačniji uvid u platu uzimajući u obzir regiju u kojoj radite.

Najbolje plaćeni zaposlenici na poziciji Šef korisničke podrške imaju ukupnu neto platu od najmanje 3 338 BAM mjesečno.

10% najbolje plaćenih zaposlenika na ovoj poziciji imaju ukupnu neto platu veću od 3 338 BAM mjesečno, dok 10% najlošije plaćenih imaju manju od 1 059 BAM mjesečno. Učestvovanjem u našem platnom upitniku dobit ćete precizno poređenje vaše plate sa prosjekom na tržištu uzimajući u obzir regiju u kojoj radite.

Nakon 5 godina rada na poziciji Šef korisničke podrške zarađuje se 2 287 BAM mjesečno u netu.

Za pregovaranje o plati potrebno je dobro se pripremiti. Preporučujemo da se tokom pregovora o plati fokusirate na sljedeće stvari:
  • saznajte trenutnu tržišnu vrijednost pozicije – na Plata.ba to možete saznati besplatno i anonimno
  • isticanje iskustva i rezultata – dobro je pravilno tempirati razgovor o plati
  • proširene odgovornosti – ako radite izvan okvira svoje uloge i zaduženja
  • pripremite alternative – ako povećanje plate nije moguće, postoje i druge opcije (bonusi, dodatni godišnji odmor itd.)

Podaci o platama dolaze iz platnog upitnika, gdje svako može anonimno uporediti svoju platu s ostalim zaposlenicima na istoj poziciji. Ove podatke čistimo i obrađujemo prema našoj metodologiji. Za poziciju Šef korisničke podrške trenutno imamo prikupljeno manje od 20 provjerenih ispitanika.