logo
Prosječna mjesečna neto plata za Bosnu i Hercegovinu iznosi
2,000
3,000
4,000
 
10% 1,102 BAM
90% 4,618 BAM
Uporedi svoju platu sa drugima.
Prikazana vrijednost predstavlja osnovnu platu u Bosnia i Herzegovina. Pojedinačni iznos plate ovisi o bonusima i drugim faktorima.

Opis radnog mjesta

  • Odgovornost za rukovođenje marketinškim odjelom u kompaniji.
  • Rukovođenje, motivisanje, ocjenjivanje i dodjeljivanje zadataka podređenim zaposlenicima.
  • Izrada marketinškog plana.
  • Izrada marketinškog budžeta za narednu kalendarsku godinu.
  • Izrada marketinške strategije.
  • Rukovođenje nadzorom tržišta na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini.
  • Projektiranje marketinških aktivnosti usmjerenih na unapređenje prodaje i ostvarenje definisanih ciljeva.

Pozicija Marketing direktor - Viši menadžment na tržištu rada

Ova pozicija je
rangiran na

Predstavljanje žena na položaju

Prosečna starost ispitanika u poziciji

416. mjesto

Pekar - Poljoprivreda, prehrambena industrija

Salary group 1

320 - 835 BAM

10. mjesto

Business Development Manager - Menadžerski posao

Salary group 2

1044 - 4622 BAM

9. mjesto

Marketing direktor - Viši menadžment

Salary group 2

1102 - 4618 BAM

8. mjesto

Ekonomski/finansijski menadžer - Viši menadžment

Salary group 2

1058 - 5174 BAM

1. mjesto

Country Manager - Viši menadžment

Salary group 3

1426 - 6446 BAM

Saznajte detaljne informacije o plaćama u vašoj zemlji

Postavite pravednu naknadu za zaposlene
professional report icon

Pro

Izveštaj o plati za kompaniju

98,00 BAM bez PDV-a

Narudžba

Primjer rezultata →

  • Plata na poziciji po regionima*, obrazovanju, praksi, veličini poslovanja
  • Ukupna plaća i njene komponente* (varijabilna komponenta, provizije, nagrade)
  • Distribucija odgovora na platni spisak
  • Raspon plata izražen je 1. decilom, 1. kvartilom, medijanom, 3. kvartilom, 9. decilom i prosečnom zaradom.
  • Detaljna analiza svih nadziranih nefinancijskih pogodnosti koje se pružaju*
  • Analiza finansijske koristi*
  • * dostupno kada se koristi regresijski model