Support Ukraine #StandWithUkraine
logo

Podrška klijentima i korisnički servisi

Call Center Supervisor

Neto mjesečna plata za Bosnu i Hercegovinu je
Na platu zaposlenog utiče nekoliko faktora, prvenstveno region u kojem rade, dužina iskustva, veličina kompanije i drugo.
Uporedite svoju platu sa drugim ljudima na istoj poziciji i u istom regionu besplatno i anonimno.
80% ljudi zarađuje:
632 - 1 300 EUR
10% zarađuje manje 632 EUR
10% zarađuje više 1 300 EUR

Plate u anketi su izražene u neto.

Na osnovu ankete o platama Plata.ba, 80% ljudi na poziciji $pozicije u zemlji $zemlje zarađuje između 632 EUR i 1 300 EUR mjesečno neto.

10% zaposlenih zarađuje manje od 632 EUR, a 10% ljudi zarađuje više od 1 300 EUR.

Istraživanje se zasniva na podacima zaposlenih, očišćenim od ekstremnih i duplih vrijednosti. Popunjavanjem besplatne, anonimne ankete, dobit ćete tačnije poređenje plata s drugim ljudima koji rade na istoj poziciji kao i vi.

Opis radnog mjesta

  • Nadgledanje dnevnih operacija pozivnog centra kako bi se osigurale učinkovitost i efektivnost u isporuci usluga.
  • Nadzor i obuka operatera pozivnog centra kako bi se poboljšale njihove performanse i vještine u radu sa klijentima.
  • Praćenje metrika poziva i indikatora performanse kako bi se identificirale oblasti za poboljšanje.
  • Rješavanje eskaliranih upita klijenata i rješavanje kompleksnih problema u razumnom roku.
  • Razvoj i implementacija politika i procedura za poboljšanje kvaliteta usluga i operativne učinkovitosti.
  • Provjera redovnih ocjena performanse i davanje konstruktivnih povratnih informacija članovima tima.
  • Osiguravanje usklađenosti sa politikama kompanije i zakonskim regulacijama u industriji.
  • Saradnja sa drugim odjelima kako bi se ispitali potrebe klijenata i poboljšale ponude usluga.
  • Pripremanje izvještaja o performansi pozivnog centra, povratnim informacijama klijenata i produktivnosti tima.
  • Stvaranje pozitivne radne sredine koja podržava rad u timu i angažiranost zaposlenika.
  • Pomaganje u procesu zapošljavanja i prvih koraka savjetovanja novog osoblja pozivnog centra.
  • Informiranje o trendovima u industriji i najboljim praksama kako bi se poboljšala isporuka usluga.

Za kompanije - steknite samopouzdanje prilikom odlučivanja o platama

Pravedno odredite plate zaposlenih. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o platama. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o platama.

Najčešći put karijere zaposlenika

Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.

Pozicija Call Center Supervisor - Podrška klijentima i korisnički servisi na tržištu rada

Ova pozicija je
rangiran na

220 mjestu

Predstavljanje žena na položaju

57%

Prosečna starost ispitanika u poziciji

28

520. mjesto

Krojač

Tekstilna, kožna, odjevna industrija

Salary group 1

512 - 671 EUR

221. mjesto

Tehnolog

Elektroinžinjerstvo

Salary group 2

547 - 1 384 EUR

220. mjesto

Call Center Supervisor

Podrška klijentima i korisnički servisi

Salary group 2

632 - 1 300 EUR

219. mjesto

Inžinjer kvaliteta

Upravljanje kvalitetom

Salary group 2

642 - 1 172 EUR

1. mjesto

Country Manager

Viši menadžment

Salary group 3

1 228 - 3 988 EUR

Je li ovaj raspon plaća prevelik?

Prosječnu platu u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Uporedi svoju platu sa drugima.

Ponude poslova pogodne za vašu poziciju:

Pronađite bolje uslove za platu ili finansijske i nefinansijske beneficije za sebe.

Pogledajte otvorene konkurse za ovu poziciju

Saznajte detaljne informacije o plaćama u vašoj zemlji

Podaci za odluke o plaćama
Izvještaj o platama
1 radno mjesto na godinu dana
100,00 BAM*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu procjenu određenog radnog mjesta.