logo

Podrška klijentima i korisnički servisi

Plaća za poziciju Call Center Supervisor, Bosna i Herecegovina

Neto mjesečna plata za Bosnu i Hercegovinu je
Na platu zaposlenog utiče nekoliko faktora, prvenstveno region u kojem rade, dužina iskustva, veličina kompanije i drugo.
Uporedite svoju platu sa drugim ljudima na istoj poziciji i u istom regionu besplatno i anonimno.
80% ljudi zarađuje:
702 - 1 759 USD
10% zarađuje manje 702 USD
10% zarađuje više 1 759 USD

Plate u anketi su izražene u neto.

Na osnovu ankete o platama Plata.ba, 80% ljudi na poziciji $pozicije u zemlji $zemlje zarađuje između 702 USD i 1 759 USD mjesečno neto.

10% zaposlenih zarađuje manje od 702 USD, a 10% ljudi zarađuje više od 1 759 USD.

Istraživanje se zasniva na podacima zaposlenih, očišćenim od ekstremnih i duplih vrijednosti. Popunjavanjem besplatne, anonimne ankete, dobit ćete tačnije poređenje plata s drugim ljudima koji rade na istoj poziciji kao i vi.

Koji posao obično obavlja Call Center Supervisor

  • Nadgledanje dnevnih operacija pozivnog centra kako bi se osigurale učinkovitost i efektivnost u isporuci usluga.
  • Nadzor i obuka operatera pozivnog centra kako bi se poboljšale njihove performanse i vještine u radu sa klijentima.
  • Praćenje metrika poziva i indikatora performanse kako bi se identificirale oblasti za poboljšanje.
  • Rješavanje eskaliranih upita klijenata i rješavanje kompleksnih problema u razumnom roku.
  • Razvoj i implementacija politika i procedura za poboljšanje kvaliteta usluga i operativne učinkovitosti.
  • Provjera redovnih ocjena performanse i davanje konstruktivnih povratnih informacija članovima tima.
  • Osiguravanje usklađenosti sa politikama kompanije i zakonskim regulacijama u industriji.
  • Saradnja sa drugim odjelima kako bi se ispitali potrebe klijenata i poboljšale ponude usluga.
  • Pripremanje izvještaja o performansi pozivnog centra, povratnim informacijama klijenata i produktivnosti tima.
  • Stvaranje pozitivne radne sredine koja podržava rad u timu i angažiranost zaposlenika.
  • Pomaganje u procesu zapošljavanja i prvih koraka savjetovanja novog osoblja pozivnog centra.
  • Informiranje o trendovima u industriji i najboljim praksama kako bi se poboljšala isporuka usluga.

Za kompanije - steknite samopouzdanje prilikom odlučivanja o platama

Pravedno odredite plate zaposlenih. U tome će vam pomoći detaljan izvještaj o platama. Uvijek ćete imati pri ruci relevantne podatke o platama.

Najčešći put karijere zaposlenika

Grafikon prikazuje kako zaposlenici najčešće napreduju u karijeri. Kliknite na naziv radnog mjesta da biste se upoznali s podacima o plaćama.

Pozicija Call Center Supervisor na tržištu rada

Ova pozicija je
rangiran na

162 mjestu

Predstavljanje žena na položaju

50%

Prosečna starost ispitanika u poziciji

28

473. mjesto

Portir, Osoblje za pružanje informacija

Pomoćni i niskokvalificirani poslovi

Salary group 1

596 - 777 USD

163. mjesto

Medicinski/farmaceutski predstavnik prodaje

Medicina, farmacija, veterina

Salary group 2

839 - 1 571 USD

162. mjesto

Call Center Supervisor

Podrška klijentima i korisnički servisi

Salary group 2

702 - 1 759 USD

161. mjesto

HR Generalist

Ljudski resursi

Salary group 2

816 - 1 608 USD

1. mjesto

Country Manager

Viši menadžment

Salary group 3

1 637 - 4 645 USD

Je li ovaj raspon plaća prevelik?

Prosječnu platu u vašoj regiji možete saznati ispunjavanjem kratkog upitnika

Uporedi svoju platu sa drugima.

Ponude poslova pogodne za vašu poziciju:

Pronađite bolje uslove za platu ili finansijske i nefinansijske beneficije za sebe.

Pogledajte otvorene konkurse za ovu poziciju

Saznajte detaljne informacije o plaćama u vašoj zemlji

Podaci za odluke o plaćama
Izvještaj o platama
1 radno mjesto na godinu dana
98,00 BAM*
Pristup za 1 korisnika
Idealno za jednokratnu procjenu određenog radnog mjesta.

Često Postavljena Pitanja

Često postavljana pitanja i odgovori o plati na poziciji Call Center Supervisor.

Neto plata na poziciji Call Center Supervisor kreće se između 612 USD i 2 833 USD mjesečno. Za precizno poređenje preporučujemo da uporedite svoju platu putem upitnika na Plata.ba, čime ćete dobiti tačniji uvid u platu uzimajući u obzir regiju u kojoj radite.

Najbolje plaćeni zaposlenici na poziciji Call Center Supervisor imaju ukupnu neto platu od najmanje 1 759 USD mjesečno.

10% najbolje plaćenih zaposlenika na ovoj poziciji imaju ukupnu neto platu veću od 1 759 USD mjesečno, dok 10% najlošije plaćenih imaju manju od 702 USD mjesečno. Učestvovanjem u našem platnom upitniku dobit ćete precizno poređenje vaše plate sa prosjekom na tržištu uzimajući u obzir regiju u kojoj radite.

Nakon 5 godina rada na poziciji Call Center Supervisor zarađuje se 1 256 USD mjesečno u netu.

Za pregovaranje o plati potrebno je dobro se pripremiti. Preporučujemo da se tokom pregovora o plati fokusirate na sljedeće stvari:
  • saznajte trenutnu tržišnu vrijednost pozicije – na Plata.ba to možete saznati besplatno i anonimno
  • isticanje iskustva i rezultata – dobro je pravilno tempirati razgovor o plati
  • proširene odgovornosti – ako radite izvan okvira svoje uloge i zaduženja
  • pripremite alternative – ako povećanje plate nije moguće, postoje i druge opcije (bonusi, dodatni godišnji odmor itd.)

Podaci o platama dolaze iz platnog upitnika, gdje svako može anonimno uporediti svoju platu s ostalim zaposlenicima na istoj poziciji. Ove podatke čistimo i obrađujemo prema našoj metodologiji. Za poziciju Call Center Supervisor trenutno imamo prikupljeno 55 provjerenih ispitanika.